HM

HM

  • ۰
  • ۰

اگر قصد خرید ارز های دیحیتال مانند بیت کوین را دارید روش های متفاوتی وجود دارد که می توانید بیت کوین مورد نیاز خود را خریداری کنید .

در ادامه به روش های مختلف خرید بیت کوین می پردازیم .

 

۱ - خرید از صرافی های آنلاین

 

اگر قصد خرید بیت کوین را دارید یکی از گزینه های پیش روی شما استفاده از صرافی آنلاین میباشد .

به این منظور میتوانید از لیست صرافی هایی که به صورت آنلاین خدمات ارائه میدهند با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب و پس از ثبت نام و انجام مراحل احراز هویت و پس از تایید شدن حساب خود اقدام به خرید ارز دیجیتال مانند بیت کوین نمایید . در انتخاب صرافی آنلاین باید توجه داشته باشید که صرافی که انتخاب میکنید معتبر باشد قبل از ثبت نام داشتن آدرس دفتر شماره تماس

 

۲ - خرید حضوری بیت کوین

 

 

اگر قصد خرید بیت کوین را دارید ولی که صرافی های آنلاین اعتماد ندارید می توانید به صورت حضوری اقدام به خرید و فروش کنید برخی از صرافی های آنلاین مانند صرافی حامی پرداخت امکان خرید حضوری بیت کوین را فراهم نموده اند و شما میتوانید به راحتی از این صرافی ها به صورت حضوری خرید نمایید .

 

روش های خرید بیت کوین 

 

۳ - سایر روش های خرید ارز دیجیتال

 

روش های دیگیری هم برای خرید ارز دیجیتال وجود دارد برای مثال یافتن فروشنده از انجمن های گفتگو و یا شبکه های اجتماعی البته باید تذکر بدهیم که این روش خرید و فروش به هیچ عنوان امن نمیباشد و ممکن است دچار ضرر زیان سنگین شوید پس بهتر است یا به صورت انلاین از صرافی های معتبر که ادرس و شماره تماس ثابت ویا به صورت حضوری ارز دیجیتال مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

 

  • ۹۹/۱۰/۰۱
  • hami pardakht

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی